Thursday, February 23, 2006

Why / Porquê

I'm starting this blog so that everyone can easily see my work and, if that's the case, comment at will - which was not possible on my deviantART. My laziness kept me postponing my website construction so this serves as something efective, easy and quick for the same purpose.
I'm still not sure I'll keep this blog with more or less pictures than deviantART, but I'll see what seems to work best. Regardless, I'll try to keep their quality as high as possible.

Thank you for visiting :)

~

Estou a abrir este blog para que qualquer possa ver o meu trabalho e, se for caso disso, comentar à vontade - o que não era possivel no
meu deviantART. A minha preguiça obrigou-me a sucessivos adiamentos para a construção do meu sítio portanto este blog funciona como algo eficaz, fácil e rápido para o mesmo objectivo.
Ainda não decidi se publico mais ou menos fotografias que no deviantART, mas logo verei qual das opções funciona melhor. Em todo o caso, tentarei manter a qualidade das mesmas tão alta quanto possível.

Obrigado pela visita :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home